Az igazi gyémántot nem kell ragyogtatni

Az erkölcstelen politikai irányzat csak a beteg szervezetű államban, nemzetben tudja felütni a fejét, a pillanat fejvesztettsége, kábultsága és nem tudása alkalmas talaj befogadására...

 

 

"Orbán, a múltból üzen a lázadó tanároknak..."

 

„Szél támad, és elvinni készül -

nyomaidon bedől

az is, mi eddig épp volt, s meg nem épül

többé se ég, se föld...”

 

Orbán:

"Hajrá Magyarország, hajrá tanárok! Az egységes akarat megerősítheti az országot, képessé teheti arra, hogy túllépjen az elmúlt évek kudarcain.”

 

Olyan ez, mint a stadionépítés, attól még jó focistáink nem lesznek!

Magyarul csináljatok, amit akartok, úgyis én szabom meg irányát... (!) Csakhogy, ha a politika beleszól mindenbe, akkor, abból semmi jó nem származik- az oktatási tárca irányt szab... a KLIK(k) megteremtheti a feltételeket, a tanár taníthat! Ha rossz az irány, nincsenek meg a feltételek, akkor a legjobb akarat is semmivé lesz!

Folytatva: ha egy-két feltétel teljesül is, ettől még nem lesznek okosabbak a gyerekek... talán tanítani is kellene- mindenki adja saját magát és tudását, legyen ember és emberségét adja át. Ha azt kimerik jelenteni, hogy a mai gyerekek buták, akkor kit minősítenek vele! Magukat. Ez meg olyan, mintha a tv összeszerelő üzem vezetője, azt mondaná: a mai tv-k rosszak, kit minősít? - a tv összeszerelőket... csinálhattam volna jobbat? -igen! Ez lenne a tanárok feladata is, hogy a hozott anyagból csináljanak jobbat! Persze nem focival (Orbán csak ennyit tud!- erőszakos akarással „újat” adni nem kellene – nála hiány a logika), amit az imádságok sem tartanak egybe!

Lehet nem voltam érthető? A megszokottól való eltérés nem feltétlenül rossz, sok logikai örömöt, élményt is nyújt... ám az arányok eltolódtak az elméleti megközelítés és tárgyalás javára, így a tárgyak sokat veszítettek anyagszerűségükből és végső soron népszerűségükből is.

Például egy kémia óra: sajnos azt tapasztaljuk, hogy egyáltalán nem ritka az olyan kémiaóra, ahol az egyes anyagok fogalmak, összefüggések tanítását szóval és krétával körülírt kijelentésekre alapozzák, és így a kísérleteken alapuló induktív kémia helyett gyakran aximatikus kémiát oktatnak. A labor szép, mutogatni jó (már ahol egyáltalán van), használni meg nem lehet... anyagokat pótolni nincs anyagi fedezet... de már a krétát is saját zsebből veszi a tanár. Mi van itt? - legyen foci? - hogyan, ha nem lesz labda? - majd otthonról hozzák a gyerekek? Mindamellett focizni bután is lehet (lásd: a kormányfőt)!

Visszatérve a kémiához: a valóság egyik lényegi oldalának megismerését szolgáló kémiatanulás nem létezhet anyagvizsgálatok, kémiai kísérletek nélkül... a tanároknak és a diákoknak egyaránt élményt jelent! A bicikli túltolva (maguk is beismerték a minisztériumban) – a vízfej meg egyre csak nő és a legfőbb vesztes a tanárok mellett, ma, csakis a gyerek!!!!!

 

 

ma-vétke

 

van itt önzés és hímezve-hámozva a szó

körébe tétován állsz véle

ki- úr itt és nem is jó

csak sanyargat- ekként lett égiek kegyeltje...

Szavakkal nagy - így kapott erőre

már vétkekkel teli rendje – ó (!)

erős-fényű benne igaz szelleme

áldván mennyt ad kegyes lelke

...a rája festett

szentnek ily vággyal elepedve – (szőke)

 

2016. 02. 03.

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 501
Tegnapi: 241
Heti: 742
Havi: 8 221
Össz.: 1 095 600

Látogatottság növelés
Oldal: "Orbán, a múltból üzen a lázadó tanároknak"...
Az igazi gyémántot nem kell ragyogtatni - © 2008 - 2024 - jellem-ismeret.hupont.hu

Az ingyenes honlapkészítés azt jelenti, hogy Ön készíti el a honlapját! Ingyen adjunk: Ingyen Honlap!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »